skolavslutningen närmar sig med stormsteg

yes, nästa vecka är den här, skolavslutningen, den jag har längtat efter men nu när den snart är här, inte vilja vara med om .Nu skiljs vi åt. på riktigt. Vi ska allihoppa till olika ställen (nästan iallfall)
ioförtjej så verkar det som att dom flesta bor kvar och kommer gå i tumba,tullinge,huddinge och sjödal. men endå.
Jag är så glad men endå så ledsen. Vi har gjort så himla mycket tillsammans.
Även om vi skriker på varandra näst intill hela tiden så har vi hunnit haft en massa kul!
Revudden, Göteborg och Bodaborg, minne för livet.
tack för tre roliga och underbara år med er!
Jag grät när jag fick klasslistan och jag kommer gråta på skolavslutningen!
9 gul vi har kul, right? :)


(inte alla på bilden)
Sofie,Sara,Hanna,Sofia,Nathalie,Emma,Caroline,Cicci,Elin,Erica,Wasse,
Fredrik,Lina,Julia,Nathali,Josefine,Axel,Jocke P, Angelica,Anton, Jakob, Felicia, Kenti.


Kommentarer
Postat av: mikaaaa

Nytt liv på G !

2009-06-06 @ 21:00:30
URL: http://mikaelaks.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag har funderat på att ta ett kort på Anna faktiskt just för att hon är så lik sig själv i verkligheten =)

2009-06-09 @ 11:27:46
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0