sista skolavslutningen..

..i broängen ever!

Nu har vi klarat våra tre år i broängen.
De har gått sjukt fort men endå så långsamt.
Dagen man har längtat till var plötsligt här.
Det fälldes mycket tårar.
Jag känner mig tom.
Det är inte på riktigt.Inte än.

Jag kommer sakna många elever och lärare!
tack för dom här tre åren.

Vi var i skolan från typ kvart över nio till tolv.
Vi ville liksom inte gå därifrån.
Jag,Emma och Nathali sprang 
 skrikandes ut ur skolan, för sista gången.
Utanför stod favorit tjejerna och väntade och vi stod där ett tag.
Marta kom och vi kramade henne igen! Hon blev jätteglad för den stora blombuketten hon fick av mig,sofie,linna,kirre och my! Vi lyckades ta oss till nästa korsning och lämnade cicci. Nästa anhallt va vid övergångsstället!
Vi kramades. Länge. fast vi vet att vi kommer hålla kontakten.

Jag kom hem - åt - fikade med grannarna - sen tog jag bussen till tumba - tåg till stan - NRJ in the park på grönan!
FY FAN VA KUL DE VA!
Förutom att en jävla brud trampa mig på stortån TVÅ gånger! samma tå -.-
man bah jag har NIO till tår så varför samma?
Vi såg endel snyggingar också!

Jag kom hem för ett tag sen och nu ska jag kolla på nån film sen sova!

I morgon blire tjockis dag med girlsen!!!

Sofie Sara Sofia Linna Kirre Cicci, tack för en underbar eftermiddag!


Från balen.


Kommentarer
Postat av: Fii

asså det var en hemsk men sammtidigt fantastisk dag xD

2009-06-18 @ 00:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0